03 02 2011

Anlamsızım...

Anlamsızım... |  görsel 1

Başarı neye göreymiş,kimin içinmiş millet duyan bilen varsa bana göndersin ki ben anlamadım :S Hayatta neyi başarmak için varız? Kimine göre ibadet kimine göre uff taş bir sevgili kimine göre süper bir evlilik ama...Kimsesizlikle kimilerine göre mi yaşayacağız hayatı? Toplum görüşü,insan bakışı,zürafa dürtüşü diyerek yol almaktan ibaret görüür  oldum doyumsuzlukları ! Yürü be aslanım da yol nerde? O kadar çabaladık zafer saydık hani nerde ? Örneklemek gerek değil mi :D Sürücü kurunda 3 ay=>1 kağıt parçası Dershanlere yıllar =>1 kağıt parçası-kazandınız/kazanamadınız! 5 yıl üniversite oku => 1 kağıt daha ekledin eee sen kimsin :S Ummm ben toplamda 4 kağıdım :D Koca koca yıllarımı devirdim haram zıkkım olsun yau! Bana böylesine basit olduğunu söylemediler :( Gençliğim ürüdü gitti değişik yerlerden 1 parça kağıt almak için :( Toplummuş,statüymüş peh :P Onca çabanın sonunda villalara mı layık görüldük bmw lere mi?? Söyleyeyim mi 1 memur olursan kurtulursun ;) Yani öyle deli gibi gece gündüz çalışmalarınla ömür geçer derken -şanslıysan olabildiğin memurlukla-1ooo lira verirler eline :S Neyin karşılığıdır bankada beliren para => Gençliğin,heyecanların,macerasızlıkların=>Sana çok bile! Çürüttün bedenini al şu 1000 lirayı da otur :) Yaşam ortalamasıda belli şanslıysan birkaç yıl oturarak yersin =) Şanssızsan 1 Allah rahmet eylesinle toprağına girersin :D bunları bilerek yaşamak ölmekten beter :( Bana 1 yaşarken öldürenlerede 2 versin hayat nasibini :P Devamı

02 02 2011

Kalbim kırıldı :(

Bu sabah Defne joyun ölüm haberiyle uyandım :( Allahım ne çok üzüldüm anlatamam ...Benim gençlik yıllarımdaki tek müzik kanalı kral tv nin hoppalı kızı olarak tanışmıştım ben onunla...Geçer izlerdik zıpır zıpırdı çok ama çok tatlıydı...Ben kimsenin fanı değilim ama ona karşıaytı bir fanlık besliyordum yalan yok...Yeryüzünde böyle zeki ve espiritüel birini görmüş olmak bile şanslı hissettiriyor insana kendini ama gelin görünki aynı şansa kocası ve oğlu saHip değil...Düşünsenize daha 3 yaşında...Daha minicik bir kalbi var ve dünyanın düzeninden bahsedilemeyecek kadar masum...Nasıl denilecek ona anne gitti :(( Bundan 4 sene sonra o bebek annesinin yokluğıyla karşılaşıp Defnenin çektiği dizilerle mi teselli olacak ? Hangi türek dayanır böylesi bir acıya...Ya eşi :(( Üzgünüm ama hiç bir kadın onun yerini doldurmayı bırakın yanından bile geçemez...Birileri süper  güzel yaratılabilir ya da süper zeki olabilir ama ben böylesin:(:((e hayat dolu bir kadın daha tanıyamam diye düşünüyorum ki-şahsen tanışmamış olmama rağmen- Ne kadar genç bir kalbi varmış ve ne kadar genç kalmak istemiş ki böyle erken bir bedenle elveda dedi :( Henüz 32 yaşında :/ Düşünsenize 32 yaş :(((( Off Allahım kocasına ve bebeğine sabır ver ne diyebilirim...Tüm sevenlerinin kalbi kırık ve ruhu yorgun :((( Hiç unutmayacağım Defne seni :/ Unutmayacak o kadar insan var ki ardında hiç merak etme gittiğin yerde :( Son şakanıda erken ölümle yaptın ya ...Helal sana hep genç kalmayı başardın en sonunda :/ Ailesine ve çevresine başsağlığı diliyor,Sevenlerine ''sadece hatırlanmak ister''diyorum... Kalın sağlıcakla-Bu söz ne kadar caımı acıttı şu an anlatamam- :( ... Devamı

01 02 2011

Baba zula :D

Bi sanaaaa bi banaaaaaaa bi => Devamı

01 02 2011

Annemin mutfağı :D

Annemle nette gezinip italyan,hint,uzakdoğu tariflerine baktık :D İstediğimiz belli bir şey olmadığından gönül eğlendiriyorduk =) Minti kuzen senin siteni gösterdim annem :) Terlik ıskandı şekerim yine ;) Beni marifetsizlikle suçladı valla sen kiiiimmmmmmm yoğurt mayalamak kim dedi allahım koptum :D Haklı kadın ben kimmm bir kaşık yoğurdu sütün içine koymak kim :) Ne yaptık sonunda dersin :D Zeytinli açma :/ o kadar gönül gezdir cheese cakes,tiramisular off daha neler neler...şimdi zeytinli açma bana bakıo ben ona :( Annemin işkence türleri değişiyor yıllar geçtikçe :D Eskiden terlik atardı =) Şimdi sana güzel yemek yapcam dio aynı yemekleri yapıo :D Seni seviom annejimmmm :* İşkencelrini ve beceriksizliklerimi de seviyorum :D Minti yawru seni de seviyorum azcık küstük ama :P Zeytinli açma yiyom millet hiç yememişcesine :d Hayat bu değil mi ;) Devamı

01 02 2011

Sana Ağladım mı Sandın?

Minicik ellerin vardı bugün...Küstüm diyip bacaklarımın arasına kafamı gömüşüm gözlerindeydi...HEnüz yalancılığı öğrenemediğinden seviyorum seni! Öğrenemedin aldatmalar,kandırmalar nasıl olur...İçten içe gülmelerin yok henüz..Attığın kazıklara acıyasın,kazığın boyutunu hesaplayasın yok...Olmayacak mı sandın :) İşte en büyük yanılgıyı yaşadın...Elbette olacak insanoğluyuz biz ! Bize yememiz içmemiz öğretilir ve temel ihtiyaç sonrasında insan senfnisine nasıl katılacağımız öğretilir...Kiminin elinde bir davul kimine saksofon verilir =) Tüm insanlar çalıyor sende sürdür davanı denilir=> Adamlığını göstermek çok kolay gelir! Marka kıyafetler giyersin ,2 ağzı ayrıkla gezersin hıh unutmadan zamanla bunlara benzersin! Sonra bir bakmışsın Adam olmuşsun! ADAMların içinde kaybolmuşsun :D Sana saydıkları yalanlara önce aldanmış sonra en başta aldatan olmuşsun...Yazıklanmışın,hayıflanmışsın,acımasızlaşmışsın son olarak profosyonelleşmişsin..Yürü be adamım demek istemiyorum sana :( Adam olmanı da isteyemem bu küçücük ellere sahipken...Öyle masum bakabiliyorken dünyaya bana kaybettiklerimi hatırlat! Hatırlat ki büyüyünce seni nasılda kandırırdım ağlamış rolu yaparak diyip sırıtayım ardındanda o küçücük bedene sahipken bile insanların ikiyüzlülüğünü görmeye böyle başladığını açıklayabileyim...Ağladım sandın sen...Ağlamadım! Sadece bacaklarımın arasına gömülüp senikandırarak eğlendim ve bir an anımsadım -ben de böyle kandırılmıştım!- İşte o zaman haksızlığı anladım ;) Devamı